Warunki usługi: zasady, zwrot pieniędzy i polityka prywatności

Wszyscy klienci powinni zapoznać się z regulaminem, który wchodzi w życie z dniem 10.03.2018r

  1. 1

    Definicje

    • Kupujący Osoba fizyczna lub prawna, która zamawia nasze usługi.
    • Zamówienie Prezentacja odpowiednich informacji i płatności.
    • Gwarancja Możliwość otrzymania odszkodowania za brakujący produkt.
  2. 2

    Główne zasady

    • W przypadku problemów technicznych kupujący musi powiadomić o ich wystąpieniu administrację serwisu.
    • Darmowi obserwujący na Instagramie są udostępniani jednokrotnie dla przetestowania naszych usług.
    • Realizacja zamówienia jest możliwa, jeśli Twój profil jest odblokowany dla wszystkich i masz ustawione zdjęcie profilowe.
    • Za tworzenie sporów w systemie PayPal zostaniesz dodany do czarnej listy, a Twoje konto - zablokowane.
    • Jeśli zmienimy zasady, powiadomimy Cię o tym.
  3. 3

    Delivery policy

    • After you provide the required information regarding your order and E-mail, the service fulfillment will begin after the payment is completed.
    • In case the payment for some reason has been put on hold or canceled, the service will not start the fulfillment.
    • If the service description says that the start is in 24 hours, the time starts after the payment is received. You will receive your order to the post/picture/video etc.; you indicated before the payment.
    • If you didn't receive the service according to the description, please get in touch with us via the form on https://poprey.com/contact or E-mail: [email protected]
  4. 4

    Polityka zwrotów

    • Jeśli nie zrealizowaliśmy zamówienia z powodu zablokowanego profilu lub nieprawidłowych danych, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy.
    • Jeśli podałeś nieprawidłowe dane, a Twoje zamówienie trafiło do kogoś innego, nie zwrócimy pieniędzy ani nie zrealizujemy zamówienia na prawidłowy adres.
    • Możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie otrzymałeś zamówienia w ciągu 48 godzin po dokonaniu płatności.
    • Możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy w okresie gwarancyjnym trwającym 24 godziny.
    • Jeśli zamawiasz z kilku usług, i tak nie zwrócimy Ci kosztów.
    • Okres gwarancji i jej obecność / brak można znaleźć w opisie potrzebnego produktu.
  5. 5

    Odpowiedzialność

    • Realizacja zamówienia jest możliwa, jeśli Twój profil jest odblokowany dla wszystkich i masz ustawione zdjęcie profilowe.
    • Nie odpowiadamy za odchylenia rzeczywistego funkcjonowania serwisu od opisu, gdyż jego ocena może się różnić w zależności od klienta naszych usług.
    • Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne konsekwencje, które powstają po otrzymaniu zamówienia.
    • W przypadku, gdy zamówienie jest większe niż maksymalna ilość, nie obiecujemy odpowiedniego opisu realizacji.
    • Cardholder correspondence address: Harju maakond, Tallin, Kesklinna linnaosa, Roseni tn 13, 10111, Estonia
  6. 6

    Privacy policy

    • Nigdy nie przekażemy osobom trzecim Twojego adresu e-mail, którego używasz do składania zamówień i otwierania biletów w systemie.
    • Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania powiadomień e-mailowych na adres e-mail wskazany podczas składania biletu lub zamówienia.
    • Wszystko, co wskażesz w zamówieniu, jest ściśle zabezpieczone, aby zapobiec wyciekowi danych do osób trzecich, więc Twoja anonimowość jest w pełni gwarantowana.
    • Dokładnie chronimy przed osobami trzecimi dane potrzebne do uzyskania dostępu do konta oraz wszystkie inne dane z nim związane - wymagane do pracy z systemem polecania lub potrzebne kupującemu do wejścia i działania na jego koncie.
    • Wszystkie dane dotyczące płatności są szyfrowane za pomocą najlepszego obecnie istniejącego systemu szyfrowania, aby zapobiec ich wyciekowi do stron trzecich.
    • Jeśli wystąpią nieprzewidziane okoliczności związane z kartą płatniczą, natychmiast poinformujemy Cię o tym używając adresu e-mail i właściwego opisu na stronach naszej witryny, aby zapobiec utracie pieniędzy.
    • The website uses SSL encryption that ensures the confidentiality of your information in the transmission of data. In no case, we do collect store, or transfer data from your card. The payment operations are carried out entirely through the secure server of our payment gateways. Qloyd OU will not collect and store Qloyd OU will not sell, purchase, provide, exchange or in any other manner disclose Account or Transaction data, or personal information of or about a Cardholder to anyone, except, it’s Acquirer, Card networks/associations or in response to valid government demands.