Warunki usługi: zasady, zwrot pieniędzy i polityka prywatności

Wszyscy klienci powinni zapoznać się z regulaminem, który wchodzi w życie z dniem 10.03.2018r

  1. Definicje

    • Poprey — Service at the address poprey.com. Registered in Ireland under the name Poprey LP and registration number LP2627. City Dublin, zip code:D02 XT91, Street:Office 29, Clifton House, Fitzwilliam Street Lower
    • Kupujący Osoba fizyczna lub prawna, która zamawia nasze usługi.
    • Zamówienie Prezentacja odpowiednich informacji i płatności.
    • Gwarancja Możliwość otrzymania odszkodowania za brakujący produkt.
  2. Główne zasady

    • W przypadku problemów technicznych kupujący musi powiadomić o ich wystąpieniu administrację serwisu.
    • Darmowi obserwujący na Instagramie są udostępniani jednokrotnie dla przetestowania naszych usług.
    • Realizacja zamówienia jest możliwa, jeśli Twój profil jest odblokowany dla wszystkich i masz ustawione zdjęcie profilowe.
    • Za tworzenie sporów w systemie PayPal zostaniesz dodany do czarnej listy, a Twoje konto - zablokowane.
    • Jeśli zmienimy zasady, powiadomimy Cię o tym.
  3. Polityka zwrotów

    • Jeśli nie zrealizowaliśmy zamówienia z powodu zablokowanego profilu lub nieprawidłowych danych, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy.
    • Jeśli podałeś nieprawidłowe dane, a Twoje zamówienie trafiło do kogoś innego, nie zwrócimy pieniędzy ani nie zrealizujemy zamówienia na prawidłowy adres.
    • Możesz otrzymać pełny zwrot pieniędzy, jeśli nie otrzymałeś zamówienia w ciągu 48 godzin po dokonaniu płatności.
    • Możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy w okresie gwarancyjnym trwającym 24 godziny.
    • Jeśli zamawiasz z kilku usług, i tak nie zwrócimy Ci kosztów.
    • Okres gwarancji i jej obecność / brak można znaleźć w opisie potrzebnego produktu.
  4. Odpowiedzialność

    • Realizacja zamówienia jest możliwa, jeśli Twój profil jest odblokowany dla wszystkich i masz ustawione zdjęcie profilowe.
    • Nie odpowiadamy za odchylenia rzeczywistego funkcjonowania serwisu od opisu, gdyż jego ocena może się różnić w zależności od klienta naszych usług.
    • Nie ponosimy odpowiedzialności za żadne konsekwencje, które powstają po otrzymaniu zamówienia.
    • W przypadku, gdy zamówienie jest większe niż maksymalna ilość, nie obiecujemy odpowiedniego opisu realizacji.
  5. Polityka prywatności

    • Nigdy nie przekażemy osobom trzecim Twojego adresu e-mail, którego używasz do składania zamówień i otwierania biletów w systemie.
    • Zastrzegamy sobie prawo do wysyłania powiadomień e-mailowych na adres e-mail wskazany podczas składania biletu lub zamówienia.
    • Wszystko, co wskażesz w zamówieniu, jest ściśle zabezpieczone, aby zapobiec wyciekowi danych do osób trzecich, więc Twoja anonimowość jest w pełni gwarantowana.
    • Dokładnie chronimy przed osobami trzecimi dane potrzebne do uzyskania dostępu do konta oraz wszystkie inne dane z nim związane - wymagane do pracy z systemem polecania lub potrzebne kupującemu do wejścia i działania na jego koncie.
    • Wszystkie dane dotyczące płatności są szyfrowane za pomocą najlepszego obecnie istniejącego systemu szyfrowania, aby zapobiec ich wyciekowi do stron trzecich.
    • Jeśli wystąpią nieprzewidziane okoliczności związane z kartą płatniczą, natychmiast poinformujemy Cię o tym używając adresu e-mail i właściwego opisu na stronach naszej witryny, aby zapobiec utracie pieniędzy.